Klantenservice
Retourneren
Het kan natuurlijk voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht heb je spijt van je aankoop of misschien is er een andere reden. Wat de reden ook is, je hebt natuurlijk het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. LET OP! Dit geldt niet voor gepersonaliseerde items!
Zorg er dus voor dat je binnen 14 dagen na ontvangst je retour bij ons aanmeldt. Na het aanmelden van je retour heb je nog eens 7 dagen de tijd om je product retour te sturen. Je krijgt daarna het volledige orderbedrag gecrediteerd. De kosten voor het retour sturen zijn voor jezelf, tenzij het een fout vanuit onze kant betreft. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht mag je het retourformulier invullen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.